Tak jsem se vrátil z velkého výletu a .... skvělý!!!
Nádhera. Nejvyšší dosažená výška něco přes 5 000 metrů. Pro labužníky se nabizejí vyšky pres 6 000. Andy jsou nadherné. Titicaca super. Bydleli jsme u mistnich Indiánů, půjčili nám svoje tradični obleky a tancovalo se po Indiánsku. Nebyla tam elektrika, teplá voda ...jidlo skromné ... přesně pro opravdové priznivce cundru . Přes den 30 přes noc 0 az - 5 stupňů (cerven - rijen). Na těchto stránkách najdete rozpis na kolik mě cesta vyšla aby jste měli představu co stojí cestovaní v Peru a mohli si tak případnou cestu naplánovat.
Počítam s cestou busem, je to delší ale lepší.Člověk víc vidí a víc zažije. Autobus se totiž na zastávkách mění v obchod s nejrůznějším tovarem. Nastoupi desitky lidi co prodavají, dzus, chleba, leky na hubnuti, prednasejí básničky, řeční a tlačí se a tlačí. Fakt supr. Horší je ta cesta sama o sobě. Je to dost vysoko a člověk má pod sebou kilometrovou výšku. Jen se trochu naklonit a .... aaaaaaaaaaaaaaaa A cesta je hubená jak proutek,.. a ridici jezdi jak blázni. Nejaky povinny zastavky po 4 hodinach? Ale jděte, jede se nonstop.. ani nevim jestli se řidiči měnili...usíná se těžko. A kdyz neni záchod v buse, smula :), no ne, občas zastaví a když člověk přesvědčuje zdatně, autobusák na něj počká. A cesta je dloouuuha, ..... Jo, a tu a tam prepadnou bus loupeznici. Bud to vsechno pobijou, nebo jen okradou. Proto je lepsi zaplatit lepsi dostavnik, kde maji nejakou tu obranu a kde jsou ridici strizlivi :). Serviruji jidlo, hraji se souteze o jizdenku zdarma (společnost Cruz del Sur), pousti filmy (vetsinou horory a detektivky = rev z televise + brekot deti v autobuse)...
Predpokladam, ze jako zajemci o cestu jste uz neco precetli, tak pisi nazvy mest kde stoji za to zastavit, pobyt, popit....
Chcete umístit vlastní banner? Kontaktujte nás.
Ideální rychlost pro pohodu, vnímání okolí, výdej energie, přesuny na delší vzdálenosti a optimální zvládání nebezpečí je jízda na kole s bagáží. Všechny potřeby, důležité...
Čtěte více z deníku Po skutečných oddělených cyklostezkách Rakouskem.
Více z podcastu
Více ze sekce odkazy
Reklama: